Friday, March 23, 2012

~~~~~


23/3/2012
   
     urm.. arini rse sdih je.. sunyi je rse khidupan ni.. sblum ni klau ada masalah boleh kgsi ngn 0rg yg aku syg (ira).. tapi xtau la knp nasib aku cmni slama aku hidup.. el0k mati je dari hidup ni asyik sedih je hari2.. bestnye klau 0rg yg kte syg tu boleh baca fkiran n apa yg ada dlam hati kita ni.. mgkin dia tahu yg kita ni bt0l2 syg kt dia.. mgkin dye tahu kita ni bt0l2 ikhlas dgn dye.. mgkin sng utk perempuan ni caya kt org lelaki.. tapi sebab mnusia ni dilahirkan mmg xb0leh nk baca fikiran 0rg la yang jdi mcm ni.. smpaikan ade yg sggup xkawin smpai tua.. fakta ok bkn auta.. n knp pmpuan skrg ssh nk prcyakan lelaki.. salah satu sebab yg nyata ialah lelaki ni bila dah jumpa pmpuan lain yg lebih lawa n menarik prhatian dia mulalah main kayu tiga.. aku bukan nak ckap aku ni baik ke x.. tapi memang lumrah skrg.. sebab aku rmai kawan laki s0 aku tau la kn.. s0 ni la salah satu sebab2 kenapa pmpuan susah nak percayakan laki ni.. smpaikan ramai yang cakap " lelaki sume same je".. marah bt0l aku kalau pmpuan yang suke ckp cmni.. jangan cakap tanpa berfikir 0k.. bukan sume yg macam tu.. realiti sbnar p0n pmpuan ramai jgk yg mcam tu.. tapi jarang jumpa lelaki ckap "pmpuan sume same je".. jarang kn.. s0 jangan senang samakan sume 0rg mcam tu.. jgn sebab "nila setitik r0sak susu sebelanga"..


0k.. skrg tukar t0pik yea.. td bukak wall ira.. terbaca la wall dia yang dip0skan 0leh s0rang laki yg declare relationship ngn ira kat fb.. tapi skrg ira dh mentioned dye single balik.. laki tu ckp saje gurau2 wat relationship tu..  bt0l la ira xtipu aku p0n.. sayaaang sgt2 kat ira.. tapi aku mmg caye kat dia.. tapi sedih tu tetap ade dalam diri ni sebab aku call dye xagkt.. aku msj dye x balas.. smpai bila ira nk seksa wan cmni??
harap pasni lembut la hati ira tu.. siang malam wan mintak supaya kita bersama smpai akhir hayat syg.. 0k lar.. xtau da nk tulis ape.. salam.. tata..

8 comments:

Anonymous said...

sabar ye....=)

wAn said...

yea.. tq.. :(

Anonymous said...

same2...nmpknye ira tu btol2 bermakna buat awk ye...satu hari nt mst die akan sedar keikhlasan awk..sy fhm perasaan awk..sy pun sdg mengalaminya...=)

wAn said...

mmg dye brmkna sgt2 bg sy.. harap2 cmtu la.. sy nak brsma dye smpai akhir hyat sy.. sy trima sume kekurangan dye.. bkn awk dgn sy je alami cmni tapi rmai lg kat luar sne awk.. rmai lagi nasib sme cm kita.. kita hnya mampu minta dgn Nya agar kehidupan akan dtg lebih bahagia dan bermakna.. :)

Anonymous said...

dunia hanya sementara..baik cari bekalan untuk akhirat....lebih bermakna...=)

wAn said...

ye sy tau.. tapi.. ad0oii..

Anonymous said...

tapi ngape nyer? alah chill jer...hidup kene enjoy...huhuhu

wAn said...

enj0y sgt p0n xleh gak.. hehe

Post a Comment