Monday, March 19, 2012

Fiesta bel0n 0h panasnye.. @putrajaya

waaa.. ari sbtu 17/3 aku blk ptrjya umah spupu aku lepas keje.. tiap2 mggu aku akan balik sini sbb nk jmpa anak spupu ksayangan aku.. dia p0n rndu kat aku.. slalu tnye aku g mne.. ahh.. dh mula rndu ni.. ishh.. sbar2.. mse blk tu plik apsal jln jem.. trlupa ade pesta bel0n pnas kt ptrjya.. tpi aku xpegi p0n.. duk kat balkoni kt umah p0n dh nmpk view kt stu.. ingt nk ambik gmbr nk mms kt 0rg tu tpi hp bese je.. hehe.. bestnye klau aku dpt bwk 0rg yg aku syg (ira) kt sni.. naik bel0n pns ni skali msti best kn.. bwk ira jln2.. nnt ade rzeki wan bwk ira jln2 tmpat2 yg best.. pstu mlm tu ade prtunjukan bunga api.. w0w bestnye.. sbb mse tu aku bru nk td0.. trkjut aku bnyi bnga api ni.. bengang je.. lpas aku sdar tu aku cll ira.. rndu sgt kt ira.. tpi ble aku cll tu.. ira ckp nk td0 da.. kjap je ckp ngn dia.. trasa sgt hati ni.. sbb aku rindu kt dye.. aku xnk khilangan 0rg yg aku syg lg.. aku nk brsama dia smpai akhir hyat aku.. aku nk tg0k dye bhgia dgn aku.. dh la tu.. j0m kte tg0k gmbr.. hehe..














No comments:

Post a Comment