Tuesday, January 3, 2012

New YeaR !!



SeLaMat meNyaMbuT tAhUn bArU.. hari ni.. aku dah dlete sume kisah aku yang lepas.. thun baru s0 aku nk buang yg lme n truskan hdup sperti biasa.. hari ni last aku kat kuantan.. ptg es0k aku nk kne blk putrajaya ambik brg n then balik k0lej sbb 5hb aku start praktikal.. s0 pasni aku akan rse bgaimana hdup bkerjaya ni wlaup0n just praktikal.. nsib la da bese berdikari ni kan.. huhu.. dh cuti sem ni sbulan syg nk plak nk tggal family.. ad0yai.. dlu xpela tiap2 mggu aku ulang alik kl-ktn.. dhla naik mt0.. haha.. 0rg gila p0n xwat cmni.. ptah pinggang w0i (mmbe aku ckp).. tpi aku xrse cmtu p0n.. sbb aku dah bese.. bkn blagak.. tpi nk wat mcm mne.. aku lbih slesa dgn mt0.. huuu.. nk wt cmne kn.. tiap2 mggu kls 3hari je.. 4hari lg xkn nk duk ptrjya je.. s0 baik aku luagkn mse aku ngn fmly.. mne la thu kn jd pape kt aku.. skurg2 nye dh bnyk bagi kasih syg sme sndri.. i l0ve my fmly.. dh2 la ye wan mohd sadiq.. pegi td0 0key.. da lwat ni.. hehehehe.. tata..

No comments:

Post a Comment